SEPTEMBER

Piet Klaver, sinds 2009 lid en voorzitter van de Raad van Commissarissen van Blokker Holding, treedt per 1 september terug uit de Raad van Commissarissen. De vicevoorzitter, Abel Slippens, is door de Raad benoemd als voorzitter van de Raad van Commissarissen.

Op 28 september is de eerste editie van Dolle Dagen bij BLOKKER van start gegaan. Tijdens Dolle Dagen zijn er speciaal ingekochte producten, extra aanbiedingen op topproducten en kortingen op product­- groepen in de winkel én online. Dit is de grootste actie ooit bij Blokker met ruim 1.000 artikelen tegen scherpe prijzen.

LEEN BAKKER start de woonmaand met de nieuwe campagne ‘Leens Loft’. De campagne is het resultaat van een uniek experiment waarbij de reacties en ervaringen van ‘echte’ mensen in plaats van acteurs in beeld komen als zij een loft bezoeken die helemaal is ingericht met meubels en producten van Leen Bakker.

NEXTAIL, de online organisatie van Blokker Holding, is drie plaatsen gestegen in de Twinkle Top 100, het jaaroverzicht voor Nederlandse e-commerce. Het concern staat met een omzet van € 134 miljoen in de top 10 van dé lijst met de grootste online verkopers.